ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΜΈΝΗ ΑΔΕΡΦΗ ΜΑΣ
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η παρούσα εργασία σκοπό έχει τη προσέγγιση του ποιήματος "Μπροστά στις Καρυάτιδες" με τη θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης του Gardner σε μαθητές δημοτικού σχολείου. Αξιοποιώντας το ποίημα του Ιωάννη Πολέμη "Μπροστά στις Καρυάτιδες"που βρίσκεται στο Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων της Ε΄-ΣΤ΄ τάξης σελ. 238-239, μπορεί ναξετυλιχθεί η λαϊκή παράδοση και ο πολιτισμός μας με τις 9 νοημοσύνες του Gardner. Με τις προτεινόμενες δραστηριότητες οι μαθητές/τριες θα γνωρίσουν το Ερέχθειο, τις Καρυάτιδες, τη χρυσή τομή, το χρυσό"Φ" τα Μεγάλα Παναθήναια και το θρησκευτικό χορό των Καρυατίδων. Μπροστά στις Καρυάτιδες, τις μαρμαρένιες κόρες, σταθήκαμε θαυμάζοντας κι οι δυο μας ώρες κι ώρες. Ακίνητα τα μάτια σου έδειχναν κάποια λύπη για κείνη που μας έκλεψαν κι από τις άλλες λείπει στην ξενιτιά, στη σκοτεινιά, στα πέρατα του κόσμου.... Στοιχεία της γλωσσικής, μαθηματικής, μουσικής, χωρικής, κιναισθητικής, ενδοπροσωπικής, διαπροσωπικής, νατουραλιστικής και υπαρξιακής νοημοσύνης μπορούν να διδαχτούν αξιοποιώντας τα μνημεία της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς μας. Τα τελευταία χρόνια η χαρτογράφηση της νοημοσύνης συνιστά μια πρόκληση για όσους αντιλαμβάνονται τη νοημοσύνη με τη στενή της θεώρηση και απαιτεί από εμάς τους εκπαιδευτικούς να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να αναπτυχθούν συνολικά, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τις ικανότητές τους και ενισχύοντας τις δεξιότητες και τις επιλογές τους ώστε να γίνει η διαδικασία της μάθησης πιο ελκυστική και πιο δημιουργική για κάθε μαθητή μας. Εκπαιδευτικοί διαφορετικών ειδικοτήτων μπορούν να διερευνήσουν ποικίλα πεδία ενδιαφέροντος των μαθητών για να γίνει το μάθημά τους πιο ελκυστικό προς τους μαθητές/τριες, αξιοποιώντας παραγωγικές μέθοδοι διδασκαλίας όπως τη μέθοδος της καθοδηγούμενης εφευρετικότητας Guided Discovery, Style F και της αποκλίνουσας παραγωγικότητας Divergent production, style H. "Μην κάνεις λοιπόν χρήση βίας, στη διδασκαλία των παιδιών αλλά να τ' ανατρέφεις με παιχνίδια, για να μπορέ ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8135
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΓΚΟΥ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΓΚΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΓΚΟΥ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΓΚΟΥ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE