«Ας σπασουμε τον παγο: Γνωριμια με τις οργανικες ενωσεις»
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το σενάριο απευθύνεται σε μαθητές της Β΄ Λυκείου Γενικού Λυκείου. Οι μαθητές μπορούν να εργαστούν σε ομάδες των τριών ατόμων στην αίθουσα των Η/Υ. Για την εφαρμογή του διδακτικού σεναρίου θα αξιοποιηθούν διδακτικά τέσσερα αρχεία Βίντεο, δύο εφαρμογές μαθησιακού αντικειμένου από το αποθετήριο του Φωτόδεντρου (Ψηφιακό Σχολείο), το λογισμικό Χημείας Β-Γ Γυμνασίου καθώς και διαδραστικά εργαλεία της ψηφιακής πλατφόρμας Αίσωπος. Σε περίπτωση που η αίθουσα των Η/Υ του σχολείου δεν είναι διαθέσιμη το σενάριο μπορεί να εκτελεστεί στην αίθουσα διδασκαλίας με τη χρήση ενός υπολογιστή και προβολικού. Οι μαθητές σε αυτή την περίπτωση εξακολουθούν να εργάζονται σε ομάδες των τριών ατόμων. Το σενάριο περιέχει επίσης τρία Φύλλα Εργασίας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από το διδάσκοντα συμπληρωματικά στη διδασκαλία του. Η συνολική διάρκεια του σεναρίου υπολογίζεται στις δύο διδακτικές ώρες, κατά προτίμηση συνεχόμενες. Κατά την διεξαγωγή του σεναρίου ο καθηγητής παίζει το ρόλο του συντονιστή και διευκολυντή της μάθησης χωρίς να περιορίζεται στο ρόλο του κριτή του «σωστού – λάθους». Κατευθύνει τους μαθητές ώστε ακολουθώντας τις προτεινόμενες δραστηριότητες να συνειδητοποιήσουν και να κατακτήσουν τις νέες γνώσεις. Η προτεινόμενη οργάνωση διδασκαλίας περιλαμβάνει πέντε φάσεις. Στην πρώτη φάση πραγματοποιείται το έναυσμα του ενδιαφέροντος των μαθητών με την προβολή ενός βίντεο. Ακολουθεί μία πολύ σύντομη συζήτηση με σκοπό οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν αρχικά το χημικό στοιχείο που παίζει τον κεντρικό ρόλο στην οργανική χημεία. Στη δεύτερη φάση και με σκοπό να κεντριστεί περαιτέρω το ενδιαφέρον των μαθητών γίνεται μία σύντομη ιστορική αναδρομή στους κύρους σταθμούς-ανακαλύψεις της οργανικής χημείας από το 1700 μ.Χ. οι οποίες έδωσαν την απαραίτητη ώθηση για τη ραγδαία ανάπτυξη της οργανικής χημείας. Οι μαθητές γνωρίζουν μερικούς διάσημους χημικούς και τις αντίστοιχες ανακαλύψεις τους. Στην τρίτη φάση με τα τίτλο «Οργανική χημεία και καθημερινότητα» οι μαθητές καλού ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8205
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Chemistry ChemistryChemistry > Organic chemistry Organic chemistryOrganic chemistry > Classification ClassificationClassification
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE