Τα παιδια μαθαινουν για τις τοιχογραφιες της Μινωϊκης Κρητης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Το παρών σενάριο στηρίζεται στη θεωρία του επικοδομοιτισμού του Piaget όπου ο μαθητής οικοδομεί τη γνώση ταξινομώντας και κατηγοριοποιώντας τις τοιχογραφίες με τα χαρακτηριστικά τους. Στην προσπάθεια αυτή αλληλεπιδρούνε με το υλικό περιβάλλον(εκπαιδευτικό λογισμικό), του συμμαθητές τους και τον εκπαιδευτικό που έχει ρόλο εμψυχωτή και καθοδηγητή. Επίσης στηρίζεται και στις κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες για μάθηση(Vygotsky, Doise, Mugny)σύμφωνα με τις οποίες ο μαθητής δημιουργεί ένα σύνολο γνώσεων με τη βοήθεια του περιβάλλοντος και όχι μόνο. Οι κοινωνικογνωστικές θεωρίες υποστηρίζουν τη συνεργατική μάθηση σε όλες τις μορφές και ενθαρρύνουν τη συνεργασία μεταξύ μαθητών και γενικότερα την κοινωνική αλληλεπίδραση(Δαγδιλέλης 2010:30) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Η μέθοδος που βασίζεται το παρών σενάριο είναι η ομαδοσυνεργατική. Οι σύγχρονες θεωρίες μάθησης οι οποίες αποδίδουν μεγάλη σημασία στον κοινωνικοπολιτισμικό παράγοντα και στην κοινωνική αλληλεπίδραση ενισχύουν τη συνεργασία και την ενεργό συμμετοχή του μαθητή και αναπτύσσουν την κριτική σκέψη. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ Τ.Π.Ε. Η ενότητα περιλαμβάνει παιδαγωγικές δραστηριότητες αξιοποίησης τεχνολογικών εργαλείων Τ.Π.Ε. Πιο συγκεκριμένα θα χρησιμοποιηθούν: -Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης(Kindspiration,Inspiration) για να ανιχνευτούν οι πρότερες γνώσεις των μαθητών. Αυτό γιατί η εννοιολογική χαρτογράφηση είναι μια ειδική τεχνική οπτικοποίησης των σχέσεων ανάμεσα σε διάφορες έννοιες. -Λογισμικό δημιουργίας σταυρολέξου. Οι μαθητές θα λύσουν σταυρόλεξα. -Το διαδίκτυο είναι πηγή άντλησης πληροφοριών, εικόνων και προσφέρει τη δυνατότητα στους μαθητές να νιώσουν χαρά και ικανοποίηση ανακαλύπτοντας τις πληροφορίες που θέλουν και ψάχνουν. -Λογισμικό ζωγραφικής, drawning for children και tuxpaint, όπου οι μαθητές δημιουργούν ελεύθερα ζωγραφικές συνθέσεις με θέμα τα ζώα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
0 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:40:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8226
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Pre-school education Pre-school educationPre-school education
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Φωτεινή Αζναουρίδου
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Φωτεινή Αζναουρίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Φωτεινή Αζναουρίδου
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Φωτεινή Αζναουρίδου
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE