Οι μαθητές/τριες της Α τάξης Γυμνασίου, στο μάθημα της Τεχνολογίας, ακολουθούν τη μέθοδο "μαθαίνω μέσα από την πράξη", αναγνωρίζουν τα εργαλεία και τον τρόπο χρήσης τους, ανακαλύπτουν τις πηγές γνώσης και αξιολογούν τις πληροφορίες. Ο επιθυμητός στόχος ως το τέλος της σχολικής χρονιάς είναι να ολοκληρώσουν την ατομική τους εργασία, που θα αποτελείται από μια τεχνική κατασκευήκαι την γραπτή εργασία που αφορά ταυλικά, τα εργαλεία,τη διαδικασία που ακολουθήθηκε καθώς καιτηνιστορική εξέλιξήτης κ.α. Το σενάριο εφαρμόζεται μετά το τέλος της θεωρητικής προσέγγισης του διδακτικού εγχειριδίου και πριν την επιλογή αντικειμένου κατασκευής από τους μαθητές.Οι μαθητές/τριες θα εξοικειωθούν με τον τρόπο σκέψης και τα εργαλεία που πρέπει να χρησιμοποιήσουν προκειμένου να προσεγγίσουν ένα σύνθετο τεχνολογικό πρόβλημα. Έτσι θαγίνει μία μικρή ανακεφαλαίωση της θεωρίας του εγχειριδίου και μία μικρή προετοιμασία για το τιθα ακολουθήσει ως την ολοκλήρωση της ατομικής εργασίας. Οι μαθητές/τριες θα εργαστούν σε ομάδες των 2 ατόμων (αναλαμβάνοντας συγκεκριμένους ρόλους εργασίας: Συντονιστής-Χειριστής ηλεκτρονικού υπολογιστή, Γραμματέας-Καταγραφέας φύλλων εργασίας). Θαχρησιμοποιηθεί ένας υπολογιστής ανά ομάδα (ή tablet ή smartphones) με πρόσβαση στο διαδίκτυο και θαδιανεμηθούν Φύλλα εργασίας τα οποία θα υπάρχουν και σε ηλεκτρονική μορφή. Απαραίτητη κρίνεται η ύπαρξη διαδραστικού πίνακα ή απλού βιντεοπροβολέα στην τάξη (ή στο εργαστήριο Πληροφορικής).