Το μουσειο ζωντανευει
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Με το παρόν διδακτικό σενάριο, το οποίο αποτελείται από 3 κύριες φάσεις, οι μαθητές προετοιμάζονται κατάλληλα για την επίσκεψή τους στο μουσείο της Ακρόπολης, με απώτερο σκοπό να ανακαλύψουν τη σημασία του μουσείου για τον πολιτισμό, την Ιστορία, την ανθρωπότητα, τη ζωή τους. Η πρώτη φάση αποτελεί την προετοιμασία των μαθητών στο σχολείο για την επίσκεψή τους στο μουσείο. Η δεύτερη φάση περιλαμβάνει δράσεις κατά την διάρκεια της επίσκεψης στο μουσείο. Η τρίτη και τελευταία φάση αφορά δραστηριότητες μετά την επίσκεψη, στο σχολείο. Η τελευταία φάση σχετίζεται με την αξιοποίηση του υλικού που συνέλεξαν οι μαθητές, την παρουσίασή του στο κοινό του σχολείου και τη δημιουργία ψηφιακού υλικού για την κατασκευή ιστοσελίδας, η οποία θα χρησιμεύσει σε μελλοντικούς υποψήφιους επισκέπτες σχολείων στο μουσείο. Επιπλέον, γίνεται ανατροφοδότηση των ερεθισμάτων που έλαβαν οι μαθητές, αλλά και αξιοποιείται ένα είδος μεταγνώσης για το τι και το πώς έμαθαν και προσέγγισαν τον μουσειακό χώρο με τα εκθέματά του. Τέλος, με τη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, εξετάζεται το εάνοι μαθητές αναθεωρούν τον τρόπο προσέγγισης μιας επίσκεψης σε ένα μουσείο, αλλά και την αξία των μουσείων για τον πολιτισμό και τη ζωή του ανθρώπου. Σημείωση: Στο διδακτικό σενάριο παρουσιάζονται πολλές δράσεις, κάποιες από τις οποίεςείναι εναλλακτικές και προαιρετικές, ώστε ο εκάστοτε εκπαιδευτικός που θα χρησιμοποιήσει το διδακτικό σενάριο, να είναι σε θέση να επιλέξει μεταξύ αυτών, ανάλογα με το διαθέσιμο χρόνο τις δυνατότητες του σχολείου τον αν χρησιμοποιεί τη μέθοδο της "διαφοροποιημένης" τάξης (flipped classroom) τον αριθμό των μαθητών το επίπεδο των μαθητών τις επιλογές των ίδιων των μαθητών (ο δάσκαλος μπορεί να προτείνει και οι μαθητές τελικά να επιλέξουν). Σε κάθε φάση, αναφέρεται τι είναι προαιρετικό και τι υποχρεωτικό για την επίτευξη των διδακτικών στόχων. Αυτός είναι και ο λόγος που αναφέρονται σε κάθε φάση του διδακτικού σεναρίου και οι Επιμέρους Διδακτικοί Στόχοι, ώστε ο εκπ ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8246
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
No matching No matchingNo matching
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Σταυρούλα Λαδά
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Σταυρούλα Λαδά
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Σταυρούλα Λαδά
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Σταυρούλα Λαδά
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE