Τα σηματα του Κωδικα Διαδικτυακης Κυκλοφοριας
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το παρόν σενάριοσχεδιάστηκε για το μάθημα της Πληροφορικήςτηςα' Γυμνασίου. Ειδικότερα το σενάριο σχετίζεται με τον άξοναγνωστικού περιεχομένου: Χρήση εργαλείων έκφρασης, επικοινωνίας, ανακάλυψης και δημιουργίας και τους γενικούς στόχους (γνώσεων, δεξιοτήτων, στάσεων και αξιών): Έκφραση (γραφή – ζωγραφική) με τη βοήθεια του υπολογιστή. Πληροφόρηση και επικοινωνία με τη βοήθεια του Διαδικτύου (Internet). Οργάνωση, συνεργασία, προγραμματισμός, συνεισφορά στους σκοπούς της ομάδας. Ανάληψη ευθυνών. σύμφωνα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής. Σε προηγούμενα μαθήματα οι μαθητές και οι μαθήτριες έχουν πειραματιστεί με αναζήτηση εικόνων στο διαδίκτυο καθώς και με τη χρήση λογισμικού αποκοπής εικόνας και αποθήκευσης της σε φάκελο. Επίσης σε προηγούμενα μαθήματα έχουν συζητηθεί θέματα Ασφάλειας στο Διαδίκτυο. Με το παρόν σενάριο, οι μαθητές καλούνται να ερμηνεύσουν τα σήματα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.), παρέχοντας οδηγίες για καλές πρακτικές χρήσης του διαδικτύου, κατασκευάζοντας με τον τρόπο αυτό τον Κώδικα Διαδικτυακής Κυκλοφορίας (Κω.Δι.Κυ). Δίνοντας τις δικές του ερμηνείες στα σήματα του Κ.Ο.Κ., οι μαθητές και οι μαθήτριες αντλούν υλικό από την Θεματική της Ασφάλειας στο Διαδίκτυο καιπετυχαίνουμε την εποικοδόμηση γνώσης μέσω της αυτενέργειας. Οι μαθητές θα εργαστούν ομαδικά στο εργαστήριο πληροφορικής, και το έργο τους θα παρουσιαστεί σε έναν ηλεκτρονικό τοίχο (padlet)που έχει δημιουργήσειο εκπαιδευτικός. Κάθε ομάδα θα επιλέξει6 σήματα του Κ.Ο.Κ. καιθα τα "ανεβάσει" στον ηλεκτρονικό τοίχο συνοδεύοντάς τα με σύντομη ερμηνεία σχετικά με την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Όταν όλες οι ομάδεςολοκληρώσουν την εργασία τους, ο εκπαιδευτικός "αποδέχεται" τα σήματα που ανέβασαν στον ηλεκτρονικό τοίχο για ναείναι πλέον ορατά σε όλους.Όλες οι ομάδες θα παρουσιάσουν τα σήματά τους στους υπόλοιπους μαθητές και θα ψηφιστούν τα 5 καλύτερα. Τα καλύτερα σήματα του Κώδικα Διαδικτυακής Κυκλοφορίας (Κω.Δι.Κυ.)θα χρησιμοποιη ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
0:45:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8248
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Internet InternetInternet > Secure Internet Secure InternetSecure Internet
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Αλεξάνδρα Ψαλτίδου
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Αλεξάνδρα Ψαλτίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Αλεξάνδρα Ψαλτίδου
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Αλεξάνδρα Ψαλτίδου
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE