Παιδικη παχυσαρκια... Τι φταιει;
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το παρόν σενάριο είναι διαθεματικό καιπροτείνεται να αξιοποιηθεί από τηΔ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου στοπλαίσιοτου μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος.Στησύγχρονηπαιδαγωγική, λαμβάνεται υπόψη η διαθεματική προσέγγιση του θέματος, η έμφαση στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών και στη χρήση ενεργητικών μεθόδων. Αποφεύγονται μέθοδοι διδασκαλίας γνωσιοκεντρικού χαρακτήρα και οι μαθητές εργάζονται ομαδικά με δραστηριότητες που αξιοποιούν και τεχνολογικά εργαλεία των ΤΠΕ. Συμβατότητα με το ΑΠΣ-ΔΕΠΠΣ και Εμπλεκόμενες Γνωστικές Περιοχές Το σενάριο είναι συμβατό με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδώνκαι ο κεντρικός άξονας αφοράστη Μελέτη Περιβάλλοντος της Δ΄ τάξης του δημοτικούκαι συγκεκριμένα στην 5η ενότητα του σχολικού βιβλίου, στο κεφάλαιο 2 και στη σελ. 108, προβλέπεται η διδασκαλία του μαθήματος,"Φροντίζω το σώμα μου". Οι εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές του σεναρίουείναι: ηΓλώσσα (ως οριζόντιος στόχος σε όλα τα μαθήματα), τα Μαθηματικά (μέτρηση βάρους-ύψους, ταξινόμηση δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων) (ΥΠΕΠΘ/Π.Ι, 2003β, σ.271), η Αγωγή Υγείας (ΥΠΕΠΘ/Π.Ι, 2003γ, σ.627), η Αισθητική αγωγή (κατασκευή αφίσας) και οι Νέες Τεχνολογίες.Σύμφωναμε το ΔΕΠΠΣ και το ΑΠΣογενικός σκοπός της Μελέτης Περιβάλλοντος είναι η απόκτηση γνώσεων και η ανάπτυξη δεξιοτήτων, αξιών που επιτρέπουν στο μαθητή να παρατηρεί, να περιγράφει καινα ερμηνεύει.Η διαδικασία αυτή αποσκοπεί στη δημιουργία μιας σφαιρικής αντίληψης για τη ζωή που συνιστά κυρίως την ανάπτυξη γνωστικών διασυνδέσεων και αλληλεπιδράσεων μεταξύ διαφορετικών αντικειμένων, στις οποίες η έμφαση δίνεται στην αντιμετώπιση του μαθητή ως ερευνητή.Η Μελέτη Περιβάλλοντος συνιστά έναν τομέα μάθησης ενιαίο με διεπιστημονικό χαρακτήρα το οποίο παρέχει δυνατότητες για διαθεματικές προεκτάσεις,έχει θεµατική και µεθοδολογική αυτοτέλεια. Η διδακτική προσέγγιση πρέπει να γίνεται µε ερευνητικές και ανακαλυπτικές µεθόδους - µέσα κυρίως από βιωµατικές προσεγγίσεις- µε τρόπο ώστε να είναι δυνατή, σε όλα τα στάδια, η ενεργός συµµετοχή του µαθητή ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8249
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Hunger & Food Security Hunger & Food SecurityHunger & Food Security
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Health & Well-being Health & Well-beingHealth & Well-being
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Consumption & Production Consumption & ProductionConsumption & Production
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΟΥΣΗ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΟΥΣΗ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΟΥΣΗ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΟΥΣΗ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE