Το παρόν σενάριοπροτείνει τη διδασκαλία της ενότητας 36από την ύλη του μαθήματος των Λατινικών της Ομάδας Ανθρωπιστικών Σπουδών της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείουκαι της Δ΄τάξης του Εσπερινού Γενικού Λυκείου. Το σενάριο χωρίζεται σε τρεις φάσεις. Στηνπρώτη, αξιοποιείταιτο χρονολόγιο, προκειμένου να εντάξει ο εκπαιδευτικός το αφήγημα στο χωροχρονικό πλαίσιο στο οποίο ανήκει, καθώς και ηπαρουσίαση του κειμένου, προκειμένουνα εξομαλυνθεί το κείμενο γλωσσικά, συντακτικά, γραμματικά από κοινού με τους μαθητές και να εμπλακούνοι τελευταίοι σε συγκεκριμένες διαδραστικές και διερευνητικές δραστηριότητες εμπέδωσης παλιάς γνώσης και σύνδεσής της με τη νέα. Κατά τη δεύτερη φάση του σεναρίου, γίνεται μια σύντομη αξιολόγηση των μαθητών στην κατανόηση και δυνατότητα μετάφρασης του κειμένου.Στη συνέχεια, οι μαθητές επαγωγικά, διερευνούν τα συντακτικά φαινόμενα της ενότητας και ανακαλύπτουν τη θεωρία. Το σενάριο ολοκληρώνεται με την τρίτη φάση, κατά την οποία οι μαθητές εμπλέκονται σε εφαρμογές ακόμη πιο ενεργητικής και βιωματικής μάθησης,επιδιδόμενοι σε ασκήσεις συνεργασίας και επικοινωνίας αλλά και σε ένασύντομο θεατρικό παιχνίδι.