Ένα μαγευτικο ταξιδι στον Αρχαιο Ελληνικο Πολιτισμο
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Περίληψη Το εκπαιδευτικό σενάριο που παρουσιάζεται, απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας και αφορά στον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό. Το περιεχόμενό του είναι απόλυτα συμβατό με τους γενικούς και ειδικούς σκοπούς του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών (Α.Π.Σ.) και του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) για το νηπιαγωγείο. Επιχειρείται η διαθεματική-διεπιστημονική προσέγγιση της γνώσης, καθώς και η εμπλοκή των γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στο παρόν σενάριο εμπλέκονται δραστηριότητες απ’ όλες τις γνωστικές περιοχές, όπως Παιδί και Γλώσσα (προφορική επικοινωνία, γραφή, ανάγνωση), Παιδί και Μαθηματικά, Παιδί και Περιβάλλον (ανθρωπογενές περιβάλλον και αλληλεπίδραση), Παιδί και Δημιουργία–Έκφραση, Παιδί και Πληροφορική (εγκάρσια σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα) (Δ.Ε.Π.Π.Σ.,2003). Μέσω της αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία, της συνεργατικής μάθησης και του παιχνιδιού, παρέχονται κατάλληλες ευκαιρίες στα παιδιά για ανάπτυξη κοινωνικών, μαθησιακών δεξιοτήτων, καθώς και καλλιέργεια δεξιοτήτων όπως αυτή της αυτοεκτίμησης και του σεβασμού των ατομικών ιδιαιτεροτήτων. Εισαγωγή: Το σενάριο εντάσσεται στο μοντέλο διδασκαλίας και μάθησης που ακολουθεί την κοινωνικο-εποικοδομητική προσέγγιση. Οι μαθητές έχοντας προϋπάρχουσες γνώσεις, βοηθούνται στο να οικοδομήσουν νέες πάνω σ’ αυτές που ήδη κατέχουν, μέσα και από την κοινωνική αλληλεπίδραση στο σχολικό περιβάλλον. Η εκπαίδευση λειτουργεί αντισταθμιστικά, καθώς κύριος σκοπός είναι η γεφύρωση του χάσματος ανάμεσα στις άτυπες και τις τυπικές γνώσεις των παιδιών, ενώ η διαδικασία αυτή προκύπτει μέσα απ’ την κοινωνική αλληλεπίδραση και τη συνεργασία (Ειδικό Μέρος ΙΤΥ, 2008). Οργάνωση Διδασκαλίας: η οποία μπορεί να πάρει τρεις βασικές μορφές: εργασία με το σύνολο της τάξης, ατομική εργασία (υποστηρικτικό διδακτικό υλικό), εργασία σε ομάδες των δύο, τριών και τεσσάρων ατόμων. Ο ρόλος της νηπιαγωγού είναι βοηθητικός, διευκολυντικός ή συνεργατικός ανάλογα ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
0 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
3:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8269
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Culture CultureCulture
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Στυλιανή Τούντα
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Στυλιανή Τούντα
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Στυλιανή Τούντα
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Στυλιανή Τούντα
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE