Η Ελια ως πηγη ζωης, πολιτισμου και τεχνης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Τα φύλλα εργασίας σχεδιάστηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε να μην καλλιεργείται η απομνημόνευση εννοιών από τους μαθητές, αλλά να αναπτύξουν κριτικές, δημιουργικές και πρακτικές ικανότητες που θα έχουν διάρκεια στο χρόνο. Επιπλέον, οι μαθητές μέσα από τις δραστηριότητες των φύλλων εργασίας ενθαρρύνονταιστη χρήση των νέων τεχνολογιών καθώς και στην ανάπτυξηδεξιοτήτωναναζήτησης, επιλογής και αξιοποίησης πληροφοριών από το διαδίκτυο.Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών κατά την εκπαιδευτική διαδικασία διεγείρει το ενδιαφέρον των μαθητών, ενώ από τη μεριά του εκπαιδευτικού παρέχεταιη δυνατότητα της καλύτερηςοργάνωσης της διδασκαλία και της εύρεσηςπλήθος πληροφοριών ή βίντεο που σχετίζονται με τα θέματα της διδασκαλίας του. Το θέμα της Ελιάς προ­σεγγίζεται σε όλες του τις διαστάσεις αυτοτελώς από όλες τις ομάδες και γίνεται καταμερισμόςσε τρίαυπο-θέματα κατά τη διάρκεια των τριών τριμήνων που διαρκεί η Ερευνητική Εργασία. Η διδακτική προσέγγιση είναι ομαδοσυνεργατική σε συνδυασμό με διάλογο στον οποίο συμμετέχει όλη η τάξη. Η ομάδα εργασίας μπορεί να αποτελείται από 16-20 μαθητές χωρισμένους σε 4 ομάδες. Οι ομάδες πραγματεύονται το ίδιο υπο-θέμα για ένα τρίμηνο.Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι κυρίως καθοδηγητικός, συντονιστικός και εμψυχωτικός. Η διδασκαλία στοχεύει στην ενεργητική συμμετοχή των μαθητών, στη μεταξύ τους συνεργασία, στην ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος και στη σύσφιξη των σχέσεων. Αξιολόγηση Μετά την ολοκλήρωση της ερευνητικής εργασίας η φάση της αξιολόγησης έχει εξαιρετική σημασία τόσο για τον εκπαιδευτικό όσο και για τον μαθητή. Η αξιολόγηση τροφοδοτεί με δεδομένα τον εκπαιδευτικό ο οποίος μπορεί να οδηγηθεί στη βελτίωση και στην αναπροσαρμογή των διδακτικών του συμπεριφορών και πρακτικών ώστε κατ’ επέκταση να βελτιώσει τις εκπαιδευτικές διεργασίες και να ωφεληθούν οι μαθητές. Ο εκπαιδευτικός οφείλει να έχει κάνει γνωστά εκ των προτέρων στους μαθητές τα κριτήρια αξιολόγησης των ατομικών φακέλων και των ομαδικών εργασιών που θα υποβληθούν. Προτείνετα ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8281
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
No matching No matchingNo matching
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE