Ο Ρολος του σχολειου, ως φορεα δευτερογενους κοινωνικοποιησης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Με την ενορχηστρωμένη διδασκαλία του παρόντος σεναρίου επιδιώκεται οι μαθητές να κατανοήσουν μεθοδικά πως λειτουργεί ένας θεσμός. Θα αναλάβουν να υπηρετήσουν ρόλους, να φέρουν σε πέρας προβλήματα που ανακύπτουν, προκειμένου να πετύχουν στόχους. Έτσι, θα αντιληφθούν βιωματικά την έννοια και την αναγκαιότητα του θεσμού γενικά και ειδικότερα του θεσμού που υπηρετούν ως μαθητές στην κοινωνικοποίησή τους. Θα αντιληφθούν επίσης, πως απαιτείται οι ίδιοι να οργανώνουν τη ζωή τους μέσα από θεσμικές μορφές, αλλά και ότι η ζωή τους καθορίζεται από ένα ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο (κοινωνιογνωσία) μέσα στο οποίο βρίσκεται κάθε θεσμός. Το μοντέλο σχεδιασμού ενσωμάτωσης τεχνολογίας της M.D. Roblyer (1988), που αναπτύσσεται σε πέντε φάσεις, αποτελεί μια διαρκή αναστοχαστική διαδικασία-σχεδιασμό, προκειμένου να ενσωματώσει τη σύγχρονη τεχνολογία στη μαθησιακή διαδικασία. 1η φάση: Καθορισμός σχετικού πλεονεκτήματος - Γιατί να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία στη συγκεκριμένη διδακτική ενότητα (κεφ. 6ο Α΄ τάξης & κεφ. 1ο, Β΄ τάξης, του μαθήματος Πολιτική Παιδεία; Το προς μελέτη θέμα «ο ρόλος του σχολείου, ως φορέα δευτερογενούς κοινωνικοποίησης», απαιτεί πολυμεσική προσέγγιση, προκειμένου οι μαθητές αντιληφθούν διαδραστικά και βιωματικά το ρόλο του σχολείου, σήμερα και σε κάθε εποχή, τις δυσκολίες ή τις ευκολίες του για τους νέους, ώστε να είναι σε θέση να αξιολογούν τα ζητήματα που, ενδεχομένως, αντιμετωπίζουν οι ίδιοι στο δικό τους σχολείο, ως μοναδικά και να τα αναγνωρίζουν ως παγκόσμια. Μέσω της τεχνολογίας και των επιλογών της οι μαθητές θα μυηθούν στη γνώση και το ρόλο του διατοπικά και διαχρονικά. Αναμένεται οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν την αναγκαιότητα του σχολείου σε κάθε εποχή, να αντιληφθούν ότι τα κοινωνικά πλαίσια αλλάζουν και μαζί τους και ο ρόλος του σχολείου και να συνειδητοποιήσουν τη δική τους συμβολή στην αλλαγή του θεσμού αυτού. 2η φάση: Σχεδιασμός των αξιολογήσεων - Ποιες είναι κατάλληλες στρατηγικές αξιολόγησης; Η αξιολόγηση των μαθητών θα ε ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8301
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Παρασκευή Ξένου_Στρούζα
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Παρασκευή Ξένου_Στρούζα
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Παρασκευή Ξένου_Στρούζα
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Παρασκευή Ξένου_Στρούζα
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE