Στο παρόν σενάριο επιχειρείται μέσω της καθοδηγούμενης ανακάλυψης, της ομαδοσυνεργατικής μάθησης και της χρήσης ΤΠΕ, η εισαγωγή των μαθητών στις ιδιότητες των παραλληλογράμμων, στα αναγκαία κριτήρια για το χαρακτηρισμό ενός τετραπλεύρου ως παραλληλόγραμμο, καθώς και στην εύρεση ομοιοτήτων μα και διαφορών, στα διάφορα είδη των παραλληλογράμμων. Μέσα από κατάλληλα δομημένα φύλλα εργασίας και με τη χρήση του λογισμικού geogebra, υπό τη διακριτική επίβλεψη βέβαια του διδάσκοντα, οι μαθητές κατακτούν τη γνώση, διαχωρίζουν, αναπαράγουν και συνδυάζουν τις νέες έννοιες, καθ' όσον ούτε οι χρονοβόρες διαδικασίες, ούτε όμως και η "τυφλή" αποστήθιση εννοιών γενικότερα ενδείκνυνται για διδακτικούς σκοπούς. Προαπαιτούμενες γνώσεις: Ισότητα τριγώνων Παραλληλία ευθειών Βασικές γνώσεις λογισμικού geogebra (κίνηση δρομέα, εμφάνιση - απόκρυψη, μέθοδος "συρσίματος")