Όταν οι Πινακες εκφραζουν Συναισθηματα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το παρόν σενάριο εστιάζει στα συναισθήματα που μεταχειρίζεται, διαχειρίζεται και αποτυπώνει ηΤέχνη της Ζωγραφικής, καθώς οι τέχνες προσελκύουν το ενδιαφέρον των παιδιών και η συμμετοχή τους σε δημιουργικέςδραστηριότητες, με την κατάλληλη παιδαγωγική αξιοποίηση μπορεί να συμβάλλει τόσο στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους, όσο και στην υποστήριξη της μαθησιακής τους προσπάθειας. Όταν καλλιεργείται ο οπτικός εγγραμματισμός,τα παιδιά μαθαίνουν πώς να παρατηρούν οτιδήποτε ενεργοποιεί το αισθητήριο της όρασής τους (Sullivan, 2002),αναπτύσσεται η δημιουργική καικριτική τους ικανότητα και η αναπαραστατική τους σκέψη και έτσι τα παιδιά μπορούν να εκφράσουν με διαφορετικούς τρόπους και μέσα τα συναισθήματά και τη σκέψη τους.Είναι πολύ σημαντικό επίσης η καλλιέργεια στοχαστικής διάθεσης στην τάξη, μέσα από την παρατήρηση έργων τέχνης,ώστε τομικρό παιδίνα δώσει έννοια καιμορφή στο συναίσθημά του και να επικοινωνήσει δημιουργικά τις εσωτερικές του εικόνες. Η αξιοποίησητης αισθητικής εμπειρίας στην εκπαίδευση, ως ένα νέο στοιχείο στο Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου στηρίζεται στην πεποίθηση ότι η παρατήρηση έργων τέχνης ,οι οπτικές μορφές και τα οπτικά μηνύματα που κατακλύζουν τα παιδιά, αποκρυσταλλώνουν συναισθήματα, εμπειρίες, σκέψεις, ιδέες και στάσεις, διευρύνοντας τις εκφραστικές τους δυνατότητες, ενισχύοντας την κριτική και δημιουργική τους σκέψη και αξιοποιούν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους ( Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης, 2011). Για την εφαρμογήτου παρόντος σεναρίου κρίνεται επιβεβλημένη η εξοικείωση των παιδιών με την παρατήρηση έργων τέχνης, κάτι που θα διευκολύνει την ανάπτυξη στοχαστικής διάθεσης μέσα στην τάξη και ενσυναίσθησης. Το σενάριο περιλαμβάνει δραστηριότητες από όλα τα γνωστικά αντικείμενα που εμπεριέχονται στο Δ.Ε.Π.Π.Σ. για το νηπιαγωγείο (2003) όπως Παιδί και Γλώσσα, Παιδί και Μαθηματικά, Παιδί και Περιβάλλον και Παιδί και Δημιουργία και Έκφραση- Εικαστικά. Όλες οι δραστηριότητες διατρέχονται εγκάρσια από το γνωστικό αντικε ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
0 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
3:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8326
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Pre-school education Pre-school educationPre-school education
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΥΤΑΞΙΑ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΥΤΑΞΙΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΥΤΑΞΙΑ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΥΤΑΞΙΑ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE