Αναγνωριση και αναλυση συνηθισμενων λαθων στις δομες επαναληψης μεσω γνωστικης συγκρουσης.
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
1. Προαπαιτούμενες γνώσεις μαθητών Το σενάριο απευθύνεται σε μαθητές που έχουν ήδη διδαχθεί τις θεμελιώδης έννοιες του προγραμματισμού, καθώς και τις βασικές δομές ακολουθίας, επιλογής, επανάληψης. Καθώς βασικός στόχους του σεναρίου είναι η αναγνώριση και ανάλυση συνηθισμένων λαθών στις δομές επανάληψης, κρίνεται σκόπιμο οι μαθητές να έχουν επιλύσει ικανό αριθμό ασκήσεων στη δομή επανάληψης και να έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα των οποίων η λύση απαιτεί τη χρήση διαφόρων δομών επανάληψης. Κατά τη διδασκαλία θα πρέπει οι μαθητές να έχουν διδαχθεί μεταξύ άλλων την χρήση εμφωλευμένων δομών επανάληψης, τον έλεγχο τιμών με δομή επανάληψης, τη χρήση μετρητών, τη χρήση αθροιστών, καθώς και τις μετατροπές μεταξύ διαφορετικών δομών επανάληψης. Εν συντομία το σενάριο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί αφού έχει προηγηθεί το μεγαλύτερο μέρος της διδασκαλίας στις δομές επανάληψης και έχουν δοθεί στους μαθητές πληθώρα παραδειγμάτων και ασκήσεων προς επίλυση. Επιπλέον οι μαθητές πρέπει να έχουν εξοικειωθεί με τη χρήση του λογισμικού «Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ» το οποίο είναι εγκεκριμένο από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον». 2. Διάρκεια Η διάρκεια του σεναρίου είναι δύο (2) διδακτικές ώρες. Λόγω της φύσης του σεναρίου κρίνεται απαραίτητο οι ώρες αυτές να είναι συνεχόμενες. 3. Ανάλυση του περιεχόμενου Οι μαθητές δεν προβλέπεται να αποκομίσουν νέες γνώσεις από το παρόν σενάριο, υπό την έννοια ότι το σενάριο δεν προβλέπει την διεύρυνση των γνώσεων σε νέο θεματικό πεδίο, αλλά την καλύτερη κατανόηση και εμπέδωση γνώση που έχουν ήδη διδαχθεί. Οι μαθητές αφενός μεν θα έρθουν σε γνωστική σύγκρουση με λάθη τα οποία ενδεχομένως οι ίδιοι πραγματοποιούν και αφετέρου θα είναι σε θέση να εντοπίσουν και να καταδείξουν λαθεμένες ενέργειες σε έναν αλγόριθμο που προκύπτουν ως αποτελέσματα συνηθισμένων λαθών στις δομές επανάληψης. 4. Εναλλακτικές αντιλήψεις των μαθητών Για την διερεύνηση των εσφαλμ ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8346
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming Computer programmingComputer programming > Programming structures Programming structuresProgramming structures
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΚΑΛΕΦ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΚΑΛΕΦ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΚΑΛΕΦ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΚΑΛΕΦ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE