Στο ψηφιακό αυτό θα επιχειρήσουμε να σχεδιάσουμε «επί χάρτου» ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα επίσκεψης στο ναό, όπως αυτό θα μπορούσε να υλοποιηθεί από μια τάξη νηπιαγωγείου, σε συνδυασμό με τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος του νηπιαγωγείου, όσον αφορά στον πολιτισμό, καθώς και τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Λαμβάνοντας υπόψη μας την πληθώρα δραστηριοτήτων, που προσφέρει το συγκεκριμένο μνημείο, επιλέξαμε να εστιάσουμε την εκπαιδευτική μας δράση γύρω από τα ψηφιδωτά του ναού, θεωρώντας πως πρόκειται για ένα πεδίο δράσης, το οποίο ενδιαφέρει τα παιδιά, τόσο λόγω της εικαστικής φύσης του, αλλά και γιατί, μέσα από την παρατήρηση των ψηφιδωτών, μπορούμε να επικεντρωθούμε στην τέχνη της εποχής, καθώς και στα ήθη της παλαιοχριστιανικής κοινωνίας.