Το σενάριο έχειως σκοπό να διευκολύνει τους μαθητές στην κατανόηση της φωτοσύνθεσης των φυτών ως χημικήδιεργασίαχρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και δημιουργώντας εσωτερικά κίνητρα για ενεργητική συμμετοχή. Η χρήση των Τ.Π.Ε συμβάλλει καθοριστικά μέσα από πολυτροπικά κείμενα,εποπτικό υλικό και διαδραστικά εργαλεία,τα φύλλα εργασίας κινητοποιούν τους μαθητές για ομαδικό και συνεργατικόπροβληματισμό, η γνωστική σύγκρουση φέρνει την αβίαστη και πιο μόνιμη εννοιολογική αλλαγή οικοδομώντας τη γνώση, η εμπλοκή του θεατρικούπαιχνιδιούδημιουργεί την ενσυναίσθησηκαιμε τη σύνδεση του φαινομένου με την καθημερινή ζωή οδηγεί σε περιβαλλοντική ευαισθησία. Συγχρόνως δημιουργείται πλούσιος προφορικός και γραπτός λόγος που προωθεί την οριζόντια διασύνδεση του γλωσσικού μαθήματος με όλα τα γνωστικά αντικείμενα και ταυτόχρονα καλλιεργείται η δημιουργική και κριτική σκέψη.