Σε ποιο σχολειο θα παω;
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Προστιθέμενη αξία Είναι γνωστό από τη βιβλιογραφία ότι η εκμάθηση των ιδιοτήτων των γεωμετρικών σχημάτων γίνεται συνήθως με στατικό τρόπο. Οι μαθητές απομνημονεύουν τις ιδιότητες και τις κατασκευές χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν την αξία και λειτουργία τους σε πιο σύνθετα πλαίσια. Αυτή ακριβώς τη δυνατότητα παρέχει ένα λογισμικό δυναμικής Γεωμετρίας καθώς οι μαθητές μπορούν να πειραματιστούν, να σχηματίσουν εικασίες και να τις ελέγξουν μέσα από τη χρήση των εργαλείων κατασκευής και μέτρησης που τους παρέχονται. Με την παρούσα δραστηριότητα οι μαθητές διευκολύνονται στην κατανόηση και εσωτερίκευση των ιδιοτήτων των σχημάτων που χρησιμοποιούνται καθώς και στην αποτελεσματική σύνδεση διαφορετικών μορφών αναπαραστάσεων. Πειραματισμός για τη μεταβολή της απόστασης από 2 (ή περισσότερα) σημεία. Οι μαθητές μελετούν τις αποστάσεις ενός σημείου από δυο άλλα σταθερά σημεία, προκειμένου να καταλάβουν τον τρόπο με τον οποίο μεταβάλλεται η σχετική απόσταση. Έτσι οδηγούνται με φυσικό τρόπο να διαπιστώσουν τον πρόσθετο ρόλο που παίζει η μεσοκάθετος (χωρίζοντας το επίπεδο σε δυο ημιεπίπεδα με διακριτό ρόλο). Η διδακτική αυτή προσέγγιση διαφέρει από τη συνήθη κατά την οποία οι ιδιότητες δίνονται με έναν τρόπο ad-hoc στον μαθητή χωρίς ιδιαίτερη σύνδεση με την άμεση εμπειρία του. Νοηματοδότηση των ιδιοτήτων της μεσοκαθέτου και του κύκλου. Οι μαθητές εργαζόμενοι μέσα στα πλαίσια ενός συγκεκριμένου προβλήματος, νοηματοδοτούν εσωτερικά τα δεδομένα και τα μαθηματικά εργαλεία που χρησιμοποιούν. Παράλληλα επιτυγχάνεται η δημιουργία κινήτρων που αφορούν στην επίλυση μιας δεδομένης προβληματικής κατάστασης και η δημιουργία της ανάγκης κατανόησης προκειμένου να επιτευχθεί ένας προσωπικά αξιολογούμενος στόχος. Ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών. Η αναγκαιότητα συνεργασίας και εργασίας σε ομάδες προκειμένου να απαντηθούν τα ερωτήματα, ο έλεγχος και αντιπαραβολή στοιχείων μέσα από τη συζήτηση και μαθηματική επιχειρηματολόγηση οδηγούν στην ανάπτυξη μιας συλλογικότητας η ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
3:45:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8407
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics > Geometry GeometryGeometry > Intermediate straight section Intermediate straight sectionIntermediate straight section
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΕΤΑΞΑΣ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΕΤΑΞΑΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΕΤΑΞΑΣ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΕΤΑΞΑΣ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE