ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ -ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΟΜΑΛΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η διδασκαλία στηρίζεται στην αξιοποίηση των ΤΠΕ με τη χρήση τουεκπαιδευτικούλογισμικούInteractive Physics Συγκεκριμένα χρησιμοποιούνται οι δυοπροσομοιώσειςπου αφορούντην ευθύγραμμη ομαλά μεταβαλλόμενηκίνηση ΕΟΕΚ_a .ip καιΕΟΕΚ_b.ip. Η χρήση τους συνοδεύεται αποτρίαΦΕ σχετικά με το υπό διερεύνηση θέμα. Η διδακτική προσέγγιση κινείται στα πλαίσια του εποικοδομητισμού δίνοντας την δυνατότητα στους μαθητές να εκφραστούν ,να συνεργαστούν ,να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους καθώς και με τον διδάσκοντα. Αρχικά τους δίνεται το έναυσμα να αναδείξουν και να διατυπώσουν τις εναλλακτικές τους ιδέες .Κατόπιν συνεργαζόμενοι με τα άλλα μέλη της ομάδας τους έχουν την ευκαιρία να εργαστούν πάνω σε κατάλληλες δραστηριότητες ,να διαμοιράσουν τις απόψεις τους και να ελέγξουν την ορθότητα των αρχικών τους αντιλήψεων. Στη φάση της ανάδειξης των αρχικών τους ιδεών ο εκπαιδευτικός παραμένει αμέτοχος. Στη συνέχεια ο ρόλος του είναι καθοδηγητικός και συντονιστικός παροτρύνοντας τους να συνεργαστούν,να συζητήσουν τις παρατηρήσεις τους με τα άλλα μέλη της ομάδας, να καταγράψουν τα συμπεράσματά τους, να τα συγκρίνουν με τις αρχικές τους προβλέψεις ώστε να επέλθει η επιδιωκόμενη γνωστική σύγκρουση.Εκεί όπου κρίνει ότι είναι απαραίτητο τους βοηθά στην εισαγωγή της νέας γνώσης είτε με μέσω διαδραστικών παρουσιάσεων είτε σε κατάλληλα πλαίσια στα ΦΕ. Το χρησιμοποιούμενο λογισμικό IP είναι ένα καθαρά εκπαιδευτικό λογισμικό που ευνοεί τέτοιες διδακτικές προσεγγίσεις. Με τις πολλαπλές διασυνδεδεμένες αναπαραστάσεις που διαθέτει δίνει τη δυνατότητα της διερεύνησης των φυσικών φαινομένων ασκώντας τους μαθητές στην διαδικασία πρόβλεψης -πειραματικού ελέγχου -εξαγωγής συμπερασμάτων. Έτσι η δομή τωνΦΕ ακολουθεί το σχήμα 'πρόβλεψη-έλεγχος προβλέψεων-διατύπωση συμπερασμάτων'. Στην 1η Φάσηγίνεται προβολή μιας διαδραστικής παρουσίασης σχετικήμε την επιτάχυνση με στόχο την αποσαφήνιση της έννοιας (αξιοποιώντας τη μέθοδο της αναγωγής στη μονάδα ). (διάρκεια 7λεπτά). Στη συνέχεια δίνονται τρι ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
0:47:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8424
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physics PhysicsPhysics > Forces and motions Forces and motionsForces and motions > Acceleration AccelerationAcceleration
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΜΑΣΤΡΟΓΙΩΡΓΑΚΗ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΜΑΣΤΡΟΓΙΩΡΓΑΚΗ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΜΑΣΤΡΟΓΙΩΡΓΑΚΗ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΜΑΣΤΡΟΓΙΩΡΓΑΚΗ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE