Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο.
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το διδακτικό σενάριο σχετίζεται άμεσα τόσο με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) όσο και με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ.) για την Πληροφορική της Γ΄ Γυμνασίου. Προαπαιτούμενες γνώσεις: οι μαθητές να είναι σε θέση όταν διαβάζουν ένα πρόβλημα, να το κατανοούν πριν ξεκινήσουν την ανάλυση και στη συνέχεια την επίλυσή του. Να μπορούν να διακρίνουν τα δεδομένα από τα ζητούμενα. Να χρησιμοποιούν ακρίβεια και σαφήνεια στο λόγο τους. Στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο, η διδακτική προσέγγιση ενός προβλήματος με τη βοήθεια ενός αλγόριθμου περιλαμβάνει χρήση τόσο της λεκτικής περιγραφής με απλά, σαφή, εκτελέσιμα και πεπερασμένα βήματα όσο και της διαγραμματικής αναπαράστασης. Μέσω των δραστηριοτήτων του ΦΕ1 παρουσιάζονται οι ιδιότητες ενός αλγορίθμου. Αλλάζοντας κάποια βήματα του αλγόριθμου οι μαθητές προβληματίζονται αν, μετά την εκτέλεσή του, παράγονται τα ίδια αποτελέσματα. Τονίζεται μέσα από τις δραστηριότητες η σημασία της σαφήνειας και περατότητας ενός αλγόριθμου. Υπογραμμίζεται ότι ένα πρόβλημα συνήθως μπορεί να επιλυθεί με περισσότερους του ενός αλγόριθμους (Δραστηριότητα 2 ΦΕ2). Είναι ανάγκη να γίνει επιλογή του καταλληλότερου αλγόριθμου. Στη συνέχεια, προκειμένου να εμπλακεί ο Η/Υ στην επίλυση ενός προβλήματος απαιτείται η κωδικοποίηση του αλγόριθμου σε γλώσσα κατανοητή από τον Η/Υ. Οι μαθητές, με τη μέθοδο καταιγισμού ιδεών, αναφέρουν γλώσσες προγραμματισμού. Αναπτύσσονται τα βασικά χαρακτηριστικά μιας γλώσσας προγραμματισμού. Για την καλύτερη κατανόηση των εννοιών γίνεται σύνδεση με τα χαρακτηριστικά των φυσικών γλωσσών. Οι μαθητές διερευνούν τις ομοιότητες και τις διαφορές μιας φυσικής γλώσσας και μιας γλώσσας προγραμματισμού. Τονίζεται η αναγκαιότητα στην εξέλιξη των γλωσσών προγραμματισμού, ώστε να είναι πιο φιλικές προς τον άνθρωπο. Τέλος, η μάθηση μέσω ανακάλυψης προσδίδει προστιθέμενη αξία και οδηγεί τους μαθητές σε δεξιότητες (δημιουργική και διαισθητική σκέψη) που τους επιτρέπουν ...
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8428
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT)
> Computer programming Computer programmingComputer programming
> Algorithm AlgorithmAlgorithm
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
ΣΟΦΙΑ ΜΑΡΑΒΕΛΙΑ
subcontract leader / coordinator:
Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority:
ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΣΟΦΙΑ ΜΑΡΑΒΕΛΙΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΣΟΦΙΑ ΜΑΡΑΒΕΛΙΑ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΣΟΦΙΑ ΜΑΡΑΒΕΛΙΑ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
funder: ΥΠΠΕΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2012-2015
main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
subcontract:
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
funder: ΥΠΠΕΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2012-2015
main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
subcontractor: ΙΕΠ
subcontractor: ΙΕΠ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
metadata funder: ΥΠΠΕΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2012-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
metadata subcontract:
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
metadata funder: ΥΠΠΕΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2012-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator