Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Σταση... στο Βυζαντιο
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το παρόν διδακτικό σενάριο συμβάλλει στην εξοικείωση των μαθητών με διδακτικές και ερευνητικές διαδικασίες που οδηγούν στην καλλιέργεια και ανάπτυξη προσωπικών κριτηρίων προσέγγισης του υλικού της Ιστορίας. Αξιοποιεί τις μεγάλες δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες για θεμελιακές αλλαγές στη μάθηση και την εκπαίδευσηκαι προσανατολίζεται προς μια μαθητοκεντρική προσέγγιση της μάθησης. Μέσω του ομαδοσυνεργατικού μοντέλου διδασκαλίας και των αλληλεπιδράσεων που συντελούνται στα πλαίσια της ομάδας, δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να ζωντανέψουν την ιστορική πραγματικότητα και να την προσεγγίσουν βιωματικά (αναλαμβάνοντας συγκεκριμένους ρόλους), με αποτέλεσμα να την αντιληφθούν και να την κατανοήσουν καλύτερα. Χωρισμένοι σε έξι (6) ομάδες (μία ομάδα ιστορικών-ξεναγών, μία ομάδα πολεμικών ανταποκριτών-ρεπόρτερ, δύο ομάδες δημοσιογράφων-πολιτικών αναλυτών και δύο ομάδες βιογράφων-ψυχολόγων) θασυνεργαστούν μεταξύ τους προκειμένου να διερευνήσουν όλες τις πτυχές τηςΣτάσης του Νίκα. Θα πλοηγηθούν σε έγκυρες διαδικτυακές τοποθεσίες, στα πλαίσια του σχολικού ψηφιακού γραμματισμού, θα αναζητήσουν και θα επιλέξουν το κατάλληλο πληροφοριακό υλικό και αφού το επεξεργαστούν, εστιάζοντας την προσοχή τους στην κατανόηση και την αποτελεσματική χρήση της πληροφορίας, θα καταλήξουν σε τεκμηριωμένα συμπεράσματα (διερευνητική-ανακαλυπτική μάθηση), ανακαλώντας, όπου χρειάζεται, προγενέστερες γνώσεις τουςπροκειμένου να οικοδομήσουν τη νέα γνώση (εποικοδομητισμός).Στη συνέχεια, θαδημιουργήσουν από κοινού ένα ψηφιακό τελικό προϊόν (παρουσίαση σε Power Point) με τα αποτελέσματα της εργασίας τους, καλλιεργώντας με αυτό τον τρόπο και τις δεξιότητές τους στη χρήση των ΤΠΕ. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός αρχικά, διευκολυντικός στη συνέχεια και υποστηρικτικός στην πορεία της έρευνας. Δίνεται έμφαση στον μαθητή ως ενεργό υποκείμενο της μάθησης και όχι στον δάσκαλο ως διανομέα της γνώσης. Η αναζήτηση της γνώσης είναι αποτέλεσμα προσωπικής δραστηριοπο ...
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8432
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History
> Leading personalities Leading personalitiesLeading personalities
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
subcontract leader / coordinator:
Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority:
ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
funder: ΥΠΠΕΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2012-2015
main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
subcontract:
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
funder: ΥΠΠΕΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2012-2015
main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
subcontractor: ΙΕΠ
subcontractor: ΙΕΠ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
metadata funder: ΥΠΠΕΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2012-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
metadata subcontract:
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
metadata funder: ΥΠΠΕΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2012-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator