Writing a Holiday Brochure
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η Ελλάδα αποτελεί κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως. Το παρόν σενάριο επιτρέπει στους μαθητές μέσα από την αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο να γνωρίσουν κάποιες από τις ομορφιές της χώρας μας που την κάνουν τόσο δημοφιλή. Επίσης, θα μπορέσουν να εξοικειωθούν με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ορισμένων νησιών όπως τα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς, τη γαστρονομία, τις παραλίες, ακόμα και τη διασκέδαση. Όλα αυτά θα είναι δυνατά μέσα από τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και του διαδικτύου. Η συγγραφή τουριστικών οδηγών για διάφορα νησιά που ζητείται από τις ομάδες εργασίας των μαθητών βελτιώνει τις δεξιότητές τους στην παραγωγή γραπτού λόγου και γραπτής διάδρασης όπως καθορίζεται από το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) για το επίπεδο Α2. Το σενάριο, αποτελούμενο από δύο φάσεις, προβλέπεται να ολοκληρωθεί εντός δύο διδακτικών ωρών στο εργαστήριο πληροφορικής. Στην πρώτη φάση οι μαθητές ενεργοποιούνται για το υπό εξέταση αντικείμενο, γίνεται χωρισμός σε ομάδες εργασίας και ανάθεση εργασιών. Στη συνέχεια εργάζονται στο σπίτι μέσω της πλατφόρμας wiki που θα επιτρέψει την αλληλεπίδραση των μαθητών και τη συνεργασία τους. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγεται η ανισομερής κατανομή εργασίας στην ομάδα, που παρατηρείται συνήθως σε αυτές τις ηλικίες, με αποτέλεσμα κάποιες φορές μερικά μέλη να μη συμμετέχουν (πρόβλημα free-rider effect) (Kerr & Bruun, 1983). Στη δεύτερη φάση γίνεται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων των ομάδων στην ολομέλεια της τάξης ώστε να επιλεγεί ο ιδανικός προορισμός διακοπών. Ως προς την αξιολόγηση, οι μαθητές αξιολογούνται και αξιολογούν. Στη δραστηριότητα της πρώτης φάσης "Συμπλήρωση κενών", οι μαθητές αυτοαξιολογούνται βλέποντας τα αποτελέσματά τους στην οθόνη του υπολογιστή τους. Κατά τη διάρκεια της συγγραφής μέσω του wiki, σε κάθε μέλος μιας ομάδας παρέχεται η δυνατότητα να παρέμβει και να διορθώσει αξιολογώντας τα προσχέδια της εργασίας τους. Στην επόμενη φάση, οι παρουσιάσεις των τουριστικών οδηγών αξιολογούνται ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
1:20:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8449
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
English Language English LanguageEnglish Language > Travel - Tourism - Transportation Travel - Tourism - TransportationTravel - Tourism - Transportation > Writing WritingWriting
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΨΑΡΡΑΚΗ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΨΑΡΡΑΚΗ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΨΑΡΡΑΚΗ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΨΑΡΡΑΚΗ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE