Μαθαινω να ζω μαζι σας με κοινωνικες ιστοριες
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Οι κοινωνικές ιστορίες λειτουργούν ως εκπαιδευτική-θεραπευτική μέθοδος για τη βελτίωση κοινωνικών δεξιοτήτων των ατόμων με αυτισμό.Aποτελούν μια απλή εκπαιδευτική παρέμβαση που φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική σε παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές.Εστιάζουν στην κατανόηση των κοινωνικών καταστάσεων και στην "πρέπουσα" κοινωνική συμπεριφορά με στόχο την επιτυχή επικοινωνιακή συμπεριφορά στο σπίτι και στο σχολείο. Βασικός στόχος μιας κοινωνικής ιστορίας είναι να αποδειχθούν οι εξακριβωμένες κοινωνικές πληροφορίες κατά τρόπο σαφή και καθησυχάζοντας που γίνεται κατανοητό εύκολα από το άτομο με διαταραχές αυτιστικού φάσματος.Η βελτιωμένη κατανόηση των γεγονότων και των προσδοκιών μπορεί να οδηγήσει σε μια αλλαγή στη συμπεριφορά, αν και προτείνεται ότι ο στόχος μια κοινωνικής ιστορίας δεν πρέπει να είναι να αλλαχθεί η μεμομωμένη συμπεριφορά.( Carolin Smith,2003) Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι οι κοινωνικές ιστορίες μπορεί να μειώσουν τα προβλήματα συμπεριφοράς,την αύξηση της κοινωνικής ευαισθητοποίησης,και να διδάξουν νέες δεξιότητες.Σε ορισμένες περιπτώσεις οι νέες συμπεριφορές ήταν η συντήρηση και η γενίκευση σε άλλες καταστάσεις ακόμη και μετά το πέρας της ιστορίας (Ozdemir S.2008) Οι κοινωνικές ιστορίες είναι πιο χρήσιμες σε παιδιά που έχουν τις βασικές γλωσσικές δεξιότητες. Χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα είναι μια αποτελεσματική και ευέλικτη μέθοδος για να δημιουργήσεις και να διδάξεις τις κοινωνικές ιστορίες, σαδάσκαλος, γονιός,λογοθεραπευτής, ψυχολόγος.Η χρήση του υπολογιστή σαν παρέμβαση έχει συνδεθεί με την αύξηση του κινήτρου, την αύξηση του χρόνου συγκέντρωσης,τη μείωση του χρόνου ολοκλήρωσης της δραστηριότητας και την ενίσχυση των παιδιών με ειδικές ανάγκες (Chen & Mc Grath,2003). Για την ψηφιοποίηση των τριών ιστοριών που παρατίθενται στο παρόν σχέδιο comics-animationsτηρήθηκαν με προσοχή οι αρχές των κανόνων γραφής της Carol Gray. Οι προτάσεις είναι απλές σε έκταση και ύφος.Οι πληροφορίες που δίδονται είναι συγκεκρι ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8451
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Δημήτρης Αίσωπος
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Δημήτρης Αίσωπος
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Δημήτρης Αίσωπος
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Δημήτρης Αίσωπος
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE