Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Αναγνωριση και εκφραση συναισθηματων
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Η προσχολική ηλικία είναι μια περίοδος της ζωής του παιδιού , με μεγάλη σημασία για την αναπτυξή του.Σύμφωνα με έρευνες συμβαίνουν καθοριστικές αλλάγές στους τομείς ανάπτυξης τόσο για την μελλοντική του εξέλιξη , όσο και για την κοινωνική και σχολική του ένταξη (Brandley et al. ,2009) . Ηκοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των νηπίων ένια άρρηκτα συνδεδεμμένες με τις αλλαγές που συμβαίνουν στην συμπεριφορά και την συναισθηματική έκφραση των παιδιών.Παράλληλα η συναισθηματική ανάπτυξη βοηθά ιδιαίτερα τις διαπροσωπικές σχέσεις .Σύμφωνα με τους Lewis(1992) και Lewis,Alessandri, &Sullivan(1992),τα συναισθήματα που εμφανίζονται σε αυτή την ηλικία ονομάζονται "συναισθήματα αυτογνωσίας" ή "δευτερεύοντα συναισθήματα" ,αναφερόμενοι σε συναισθήματα που δεν χαρακτηρίζονται βασικά όπως η χαρά , η λύπη , ο θυμός ,οφόβος. Προκειμένου όμως να αναδυθούν τα συναισθήματα αυτογνωσίας είναι βασική προυπόθεση να υπάρχει μια ξεκάθαρη εικόνα στο παιδί των παραπάνω βασικών συναισθημάτων , τόσο για τον ευατό του , όσο και για τους άλλους, Είναι απαραίτητη η καλλιέργεια της ικανότητας αναγμώρισης του συναισθήματος ,και έκφρασης του είτε λεκτικά έιτε μη λεκτικά.Παράλληλα η κατανόηση και έκφραση των βασικών συναισθημάτων , βοηθά στην κατανόηση και πιο σύνθετων συναισθημάτων αλλα και τον διαχείρισητων δικών τους συναισθημάτων και ιδιαίτερα εκείνων που τους δυσκολεύουν. Μέσα απο την ανάλογη συναισθηματική αγωγή των παιδιών ενισχύεται η ανάπτυξη της "συναισθηματικής νοημοσύνης" που σύμφωνα με τον Goleman(1998) είναι η ικανότητα του ατόμου να αναγνωρίζει , να κατανοεί και να ελέγχει τα δικά του συναισθήματα , αλλα και των άλλων γύρω του προκειμένου να χειριστεί αποτελεσματικά τις διαπροσωπικές του σχέσεις.Επίσης ο Gottman (2000) αναφέρει η συναισθηματική αγωγή έχει να κάνει με την ανάπτυξη ικανοτήτων όπως η ικανότητα αντίληψης , έκφρασης και χειρισμού των συναισθημάτων , ιδιαίτερα των δυσάρεστων συναισθημάτων. Ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο έχουν οι εκπαιδευτικοί προκειμένου τα πα ...
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8456
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Pre-school education Pre-school educationPre-school education
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Ευσταθία Παπαδοπούλου
subcontract leader / coordinator:
Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority:
ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Ευσταθία Παπαδοπούλου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Ευσταθία Παπαδοπούλου
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Ευσταθία Παπαδοπούλου
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
funder: ΥΠΠΕΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2012-2015
main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
subcontract:
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
funder: ΥΠΠΕΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2012-2015
main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
subcontractor: ΙΕΠ
subcontractor: ΙΕΠ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
metadata funder: ΥΠΠΕΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2012-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
metadata subcontract:
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
metadata funder: ΥΠΠΕΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2012-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator