Προσεγγιζοντας θετικα τους αρνητικους αριθμους.
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στο παρόν σενάριο αξιοποιούνται καθημερινά αντικείμενα, καθώς και δράσεις από την καθημερινή μας ζωή, όπου συναντάμε τους αρνητικούς αριθμούς. Οι μαθητές εμπλέκονται με πραγματικές καταστάσεις στις οποίες είναι αναγκαία η χρήση των αρνητικών αριθμών. Το σενάριο απευθύνεται σε μαθητές Α'Γυμνασίου και είναι σχεδιασμένο για 2 διδακτικές ώρες. Μπορεί να πραγματοποιηθεί τόσο στην αίθουσα υπολογιστών του σχολείου, όσο και στη σχολική τάξη, εφόσον διαθέτει έναν υπολογιστή με πρόσβαση στο διαδίκτυο και έναν προβολέα. Σκοπός των δραστηριοτήτων του σεναρίου είναι οι μαθητές να καταλάβουν την ανάγκη εισαγωγής νέων αριθμών, ώστε να περιγράφονταικάποιες καταστάσεις, να κατανοήσουν το νόημα του προσήμου "-"και στη συνέχεια να οπτικοποιήσουν και να διατάξουν τους αρνητικούς αριθμούς στην ευθεία των πραγματικών. Συνολικά το σενάριο στοχεύει σε μια εναλλακτική, ευχάριστη και κατανοητή από όλα τα παιδιά προσέγγιση του θέματος των αρνητικών αριθμών, καθώς και σε μία πληρέστερη μελέτη τους. Η παρουσίαση των αρνητικών αριθμών είναι σκόπιμο να ξεκινήσει με συζήτηση μέσα στην τάξη σχετικά με εμπειρίες των παιδιών από τους αρνητικούς αριθμούς. Το θέμα της θερμοκρασίας τις κρύες ημέρες του χειμώνα σε κάποιες περιοχές είναι από ταπρώταπου αναφέρουν τα παιδιά. Η μετάβαση από το ισόγειο ενός κτιρίου σε πιο πάνω ή πιο κάτω ορόφους είναι επίσης ένα πολύ οικείο παράδειγμα. Έννοιες όπωςμπροστά - πίσω,παίρνω - δίνω, πάνω - κάτω, ζεστό - κρύο κ.ά. βοηθάνε πολύ στην ομαλή εισαγωγή του θέματος. Στη συνέχεια οι μαθητές στη σχολική αίθουσα ξεκινάνε να συμμετέχουν ενεργά στις δραστηριότητες του σεναρίου. Λίγο πριν το τέλος της πρώτης φάσης και της πρώτης διδακτικής ώρας οι μαθητές εργάζονται ανά δύο πάνω στο 1ο φύλλο εργασίας, ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η κατανόηση των αρνητικών αριθμών. Η δεύτερη διδακτική ώρα ξεκινά με τη δεύτερη φάση του σεναρίου κατά την οποία τα παιδιά μαθαίνουν να τοποθετούν τους αρνητικούς αριθμούς σε άξονα (οριζόντιο ή κάθετο) και μαθαίνουν τη διάταξή τους με παραστα ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
1:20:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8479
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics > Algebra AlgebraAlgebra > Positive and Negative numbers Positive and Negative numbersPositive and Negative numbers
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Μανιώ Σάλαρη
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Μανιώ Σάλαρη
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μανιώ Σάλαρη
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Μανιώ Σάλαρη
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE