ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Για τις ανάγκες της εκπαιδευτικήςδιαδικασίαςθα χρησιμοποιηθούντα παρακάτωΜέσα Διδασκαλίας: βιντεοπροβολέας διαφάνειεςpowerpoint φύλλα Excel 1 pc ανά δυο μαθητές Φύλλα εργασίας(Φ.Ε.) λoγισμικό hotpotatoes Θα χρησιμοποιηθεί η ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας , η εποικοδομητική μεθοδος και στοιχεία της ανακαλυπτικής μεθόδου διδασκαλίας. Την 1η διδακτική ώραθα εισαχθείηέννοια της ελαστικής δυναμικής ενέργειας. Καταρχήν θα γίνειανάκληση προαπαιτούμενωνγνώσεων(με τη βοήθεια διαφανειών powerpoint), υπενθυμίζοντάς τους έννοιες που έχουν διδαχθεί σε προηγούμενες ενότητες καιείναι απαραἰτητες για την κατανόησητης δυναμικής ενέργειας. Έπειτα για να ενεργοποιηθείτοενδιαφέροντων μαθητών θα προβληθούνστον βιντεοπροβολέα ,videoμε συστήματα στα οποία αποθηκεύεται δυναμική ενέργεια ώστε να εισάγουμε την έννοιατης δυναμικής ενέργειας λόγω ελαστικής παραμόρφωσης. Στη συνέχεια με τη βοήθειαφύλλου εργασίας οι μαθητές θα καθοδηγηθούν ώστε ναεντοπίσουν τις ομοιότητες αυτών των κατά τα άλλα διαφορετικώνσυστημάτων και τελικάνα κατανοήσουν τις ιδιότητές της και την προέλευσή της.Θα ακολουθήσει ανακεφαλαίωση και ηπρώτη διδακτική ώρα θα κλείσειμε αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Στο δεύτερο μέροςθα εισαχθείηέννοια της βαρυτικής δυναμικής ενέργειας.Για να επιτευχθεί αυτόθα προβληθείστοβιντεοπροβολέα ηκίνηση αρασέ ενός αρσιβαρίστα και τοφαινόμενοτης κατολίσθησης. Εν συνεχεία , μέσω φύλλου εργασίας θα ανακαλύψουν τις ιδιότητές της. Στο επόμενο στάδιοκαταρχήν οιμαθητές θαεξοικειωθούν με το περιβάλλον με το οποίο θαεργαστούν.Θα παρουσιαστεί στους μαθητές η προσομοίωση που θα χειριστούν, οι δυνατότητές της και θα τους δείξουμεπως μπορούν να αλλάζουν τις μεταβλητές. Θα τους προτρέψουμε να πειραματιστούν λίγο με αυτήν.Χρησιμοποιώντας τηνπροσομοίωση αυτή,θα ανακαλύψουν τους παράγοντες που επηρεάζουν τη βαρυτική δυναμική ενέργεια. Επίσηςθα χρησιμοποιήσουν φύλλα excel, με τη βοήθεια των οποίων θα διαπιστώσουν την αναλογία μεταξ ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8489
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physics PhysicsPhysics > Energy EnergyEnergy > Potential energy Potential energyPotential energy
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE