Απορρυπαντικα και Οικοσυστηματα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η διερευνητική μάθηση είναι μια διαδικασία επίλυσης προβλημάτων, σχεδιασμού πειραμάτων, αναζήτησης πληροφοριών και ερμηνεία δεδομένων (Levy & Lameras 2011). Ενώ παράλληλα περιλαμβάνει την κατανόηση και κατασκευή μοντέλων, τη διατύπωση συνεκτικών επιχειρημάτων, τη συζήτηση και αντιπαράθεση ομοτίμων, κλπ. (Lin et al., 2004; Bell et al., 2010). Σύμφωνα με τους Bodzin & Beerer (2003) είναι μια δομημένη μαθητοκεντρική μέθοδος επίλυσης προβλημάτων η οποία έχει ως στόχο να προκαλέσει το ενδιαφέρον των μαθητών, ώστε να ενταχθούν ενεργητικά στη διαδικασία της μάθησης συμβάλλοντας έτσι ουσιαστικά στην ανάπτυξη και στην καλλιέργεια ισχυρών γνωστικών, μεταγνωστικών, επικοινωνιακών και επιστημονικών δεξιοτήτων (Hu et al., 2008; Kind et al., 2011;Sun et al., 2014). Η προστιθέμενη αξία της διερευνητικής μάθησης (Inquiry Based Learning) στη σύγχρονη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών είναι πλέον αποδεδειγμένη (Spronken-Smith, 2008; Brickman et al.2009; Minner et al., 2010). Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή έκθεση Rocard et al. (2007) η μάθηση μέσω διερεύνησης στις Φυσικές Επιστήμες έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητά της τόσο σε επίπεδο πρωτοβάθμιας όσο και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την αύξηση του ενδιαφέροντος και τη βελτίωση της επίδοσης των μαθητών. Η µάθηση µε ανακάλυψη απαιτεί επιµελή σχεδιασµό και συστηµατική δόµηση, δηλαδή προσδιορισµό σαφών στόχων και εξασφάλιση πληροφοριών στους µαθητές, διαµόρφωση ειδικών δεξιοτήτων διερεύνησης, καθοδήγηση των εξερευνήσεών τους µε κατάλληλες νύξεις και ερωτήσεις και περάτωση της προσπάθειας µε µια επισκόπηση, ώστε να διασφαλισθεί η πληρότητα και η ακρίβεια όσων έµαθαν (ΙΤΥ, 2007). Σύµφωνα µε τον Κολιάδη (1997), απαιτείται συνεχής κατεύθυνση των εξερευνήσεων των µαθητών µε νύξεις ή ερωτήσεις και ανασκοπήσεις για να επιβεβαιωθεί η πραγµατοποίηση της µάθησης. Κάτι τέτοιο όμως δεν μπορεί να γίνει μόνο με τις παραδοσιακές τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών (Silva, 2008; Schwartz, & Arena, 2013). Για την αποτίμηση των διε ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8496
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physics PhysicsPhysics
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΣΟΦΙΑ ΚΑΚΚΟΥ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΟΦΙΑ ΚΑΚΚΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΣΟΦΙΑ ΚΑΚΚΟΥ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΣΟΦΙΑ ΚΑΚΚΟΥ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE