Η φωτογραφία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές στο πλαίσιο της αρχαίας ελληνικής γραμματείας στη διδασκαλία της δραματικής ποίησης. Οι μαθητές βλέποντας την εικόνα μπορούν να εντρυφήσουν στην αρχιτεκτονική των αρχαίων θεάτρων, και να κατανοήσουν καλύτερα τα μέρη του αρχαίου θεάτρου παρατηρώντας το καλύτερα σωζόμενο αρχαίο θέατρο. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Ιστορίας ως μία πηγή τόσο για την ιστορία των αρχαίων χρόνων και τη χρήση των θεάτρων για πολλαπλούς λόγους πέρα από θεατρικούς, όσο και για την ιστορία του 20ου αιώνα, δεδομένου ότι τονίζει τη συμβολική αξία που προσδίδεται στο συγκεκριμένο μνημείο από τους επισκέπτες του, που σπεύδουν να απαθανατιστούν έχοντάς το ως φόντο. Ειδικά η παρουσία ενός επαγγελματία φωτογράφου στη φωτογραφία τονίζει αφενός τη σπανιότητα ενός πολιτιστικού αγαθού την εποχή λήψης της φωτογραφίας που σήμερα βρίσκεται σε αφθονία (φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα) αλλά και την ζήτηση από τους επισκέπτες του μνημείου για μια τέτοια υπηρεσία.