Η φωτογραφία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές στο πλαίσιο της αρχαίας ελληνικής γραμματείας στη διδασκαλία της δραματικής ποίησης. Οι μαθητές βλέποντας την εικόνα μπορούν να συνειδητοποιήσουν τη σύνδεση της αρχαίας τραγωδίας με θρησκευτικές τελετές, και συγκεκριμένα τη γιορτή των Διονυσίων, αλλά και τη σύνδεση των θεατρικών παράστασεων με ένα δημοκρατικό καθεστώς και ένα ώριμο κοινό σε μία δημόσια μαζική εκδήλωση σε ένα αξιοθαύμαστο αρχιτεκτόνημα. Επίσης, στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Ιστορίας η φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί ως μία πηγή τόσο για την ιστορία των αρχαίων χρόνων και τη σύνδεση του θεάτρου με την κλασική εποχή της ηγεμονίας της Αθήνας (5ος π.Χ.), όσο και με την ιστορία των αρχών του 20ου αιώνα δεδομένου ότι τονίζει τη συμβολική για την ελληνική διανόηση και ιδιαίτερα το θεατρικό κόσμο χρήση του θεάτρου ως συμβολικού χώρου. Το 1907, έτος λήψης της φωτογραφίας, είναι ένα συμβολικό για τη γέννηση της ελληνικής δραματουργίας έτος, όταν πρωτοεμφανίζονται πολλοί Έλληνες θεατρικοί συγγραφείς (Μελάς, Καζαντζάκης, Νιρβάνας).