Detail of arcade from Hagia Sophia, Istanbul
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η παρούσα γκραβούρα απεικονίζει με όλες τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες την αψίδα του ιερού ναού της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη. Η γκραβούρα αυτή υπάρχει στο βιβλίο με βιβλιογραφική αναφορά την " BARTH, Hermann. Constantinople: Ouvrage illustré de 103 gravures, Paris, H. Laurens, 1913", το οποίο βρίσκεται στη βιβλιοθήκη του Ιδρύματος της Αικατερίνης Λασκαρίδη.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η αξιοποίηση της παραπάνω γκραβούρας ως εκπαιδευτικού μέσου είναι προφανής, καθότι μέσα από τη λεπτομέρεια της απεικόνισης μπορεί να διαπιστωθεί η διαχρονικά απαράμιλλη σχεδιαστική και αρχιτεκτονική τεχνική του ιερού ναού της Αγίας Σοφίας. Επίσης, οι μαθητές μπορούν να "επισκεφθούν εικονικά", μέσω σχετικών ιστοσελίδων (π.χ. http://www.3dmekanlar.com/tr/ayasofya.html) το εσωτερικό του ναού της Αγίας Σοφίας και στη συνέχεια η ξενάγηση αυτή να αξιοποιηθεί, άμεσα, στο μάθημα της Ιστορίας και της Αισθητικής Αγωγής.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to form and follow a system of values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΛΕΞΙΟΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE