Είναι ένας πίνακας ζωγραφικής της νεαρής κινέζας ζωγράφου Xiang Shi, ο οποίος και παρουσιάστηκε στο Μουσείο Φρυσίρα. Η Xiang Shi γεννήθηκε στο Shandong της Κίνας το 1977. Εκεί, τελείωσε της Σχολή Καλών τεχνών το 1999 και στη συνέχεια σπούδασε στην École Nationale Supérieure des Beaux-Arts του Παρισιού (ατελιέ Pat Andrea) από όπου αποφοίτησε το 2007. Έχει κερδίσει σημαντικά βραβεία στη Γαλλία. Τα έργα της χαρακτηρίζονται κατά κύριο λόγο ως υπερμεγέθη φωτορεαλιστικά πορτρέτα, ακραία ρεαλιστικά, ωμά. Η έμφασή της είναι στην ακραία λεπτομέρεια. Ίσως όσο πιο ακραία γίνεται. Μοιάζει να παρατηρεί με ενδιαφέρον τις φυλετικές διαφορές των ανθρώπων που συναντά στο Παρίσι, όπου ζει τα τελευταία χρόνια. Οι διαφορές στον σωματότυπο, τα χείλη ή τα μάτια, το χρώμα των μαλλιών, ίσιων ή κατσαρών. Ρυτίδες, τριχούλες στα πρόσωπα, τσαλακώματα ή ακόμα αντανακλάσεις στα βλέφαρα. Η Xiang Shi απεικονίζει την τελειότητα ενώ ταυτόχρονα υπογραμμίζει τη φθορά, τη γήρανση, το πάχος που την υπονομεύουν.