Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια πολυπρισματική προσέγγιση της κοινωνικής ζωής των γυναικών της Χίου την εποχή εκείνη. Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες μπορούν να προσπαθήσουν να αποκρυπτογραφήσουν τη συζήτηση των δυο γυναικών, λαμβάνοντας υπόψη τις ιστορικές συνθήκες του 18ου αιώνα και να παρουσιάσουν διάφορες εκδοχές της, από την πλευρά του ιστορικού, του πολιτικού, του δημοσιογράφου, του αυτόπτη μάρτυρα, κλπ. Επίσης οι μαθητές μπορούν να γνωρίσουν τον τρόπο ενδυμασίας των γυναικών στη Χίο του 1782 και να τον συγκρίνουν με τον σύγχρονο, εκτιμώντας τη σημασία της συνέχισης της παράδοσης και λαϊκής κληρονομιάς. Τέλος μπορούν να παρουσιάσουν ομαδικές εργασίες για τη λαϊκή τέχνη και την παράδοση.