Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της αρχαίας ιστορίας για τη διδασκαλία της ρωμαϊκής τέχνης, με έμφαση στην αρχιτεκτονική. Οι μαθητές παρατηρώντας την εικόνα καλούνται να περιγράψουν τα γλυπτά της νότιας εισόδου της ρωμαϊκής αγοράς στη Θεσσαλονίκη, της Στοάς των Ειδώλων, την αψίδα του Γαλέριου και την κάτοψη της Ροτόντας και να διακρίνουν τα στοιχεία που θεωρούνται ρωμαϊκά. Επίσης, ο εκπαιδευτικός δείχνει στους μαθητές επιπλέον εικονογραφικό υλικό και εικονικές περιηγήσεις της ρωμαϊκής αγοράς ώστε οι μαθητές να εξοικειωθούν με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της περιόδου. Ακόμη, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση οι μαθητές θα μπορούσαν να συγκρίνουν εικόνες μνημείων της ρωμαϊκής περιόδου με εικόνες έργων της ελληνιστικής εποχής για να διακρίνουν τα ιδιαίτερα γνωρίσματα κάθε εποχής και την εξάρτηση του ρωμαϊκού πολιτισμού από τον ελληνικό. Επίσης, οι μαθητές θα μπορούσαν να συγκρίνουν τη Ροτόντα με το Πάνθεον της Ρώμης ώστε να μελετήσουν μνημεία διαφορετικών περιοχών.