Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί για τη διερεύνηση του ζωγραφικού ύφους του Mondrian. Οι μαθητές, χωρισμένοι σε μικρές ομάδες ή ατομικά (στην αίθουσα πληροφορικής), καλούνται να μελετήσουν το αρχικό έργο και, στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τη χρωματική παλέτα του δημιουργού, να το ανασυνθέσουν. Μέσα από την επανάληψη και τη σύγκριση, διερευνώνται ισορροπίες χρωματικών επιφανειών. Η δραστηριότητα μπορεί να επεκταθεί με προσθήκες χάρτινων γεωμετρικών στερεών, γραμμικές επιζωγραφίσεις και τη δημιουργία ενός ομαδικού έργου.