Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εισαγωγή στα χαρακτηριστικά της ελληνικής γλυπτικής των αρχαίων χρόνων. Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες, παρατηρούν και συγκρίνουν τα επιλεγμένα γλυπτά, ώστε να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές. Ο εκπαιδευτικός τέχνης καθοδηγεί τους μαθητές στη μορφοπλαστική μελέτη των έργων, ώστε να αντιληφθούν προγενέστερες επιδράσεις. Μέσα από τη διαδικασία αυτή διερευνώνται τα νέα στοιχεία στη γλυπτική της κάθε περιόδου και συνδέονται με την εξέλιξη της. Προεκτάσεις μπορούν να δοθούν με την αναζήτηση συσχετισμών με άλλα ευρήματα της αρχαιότητας, όπως είναι τα πήλινα και τα χάλκινα αγάλματα.