Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Τυποι δεδομενων (αντιστοιχιση)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο που έχει ως στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων αναφορικά με τη διάκριση και ταυτοποίηση των τύπων δεδομένων στον προγραμματισμό. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να εντάξουν κάθε έκφραση που εμφανίζεται στην οθόνη σε έναν από τους τέσσερις τύπους δεδομένων της αλγοριθμικής γλώσσας προγραμματισμού ΓΛΩΣΣΑ (ακέραιος, πραγματικός, χαρακτήρας και λογικός). Παρέχεται ανάδραση στις επιλογές του χρήστη, μέσω του χαρακτηρισμού κάθε επιλογής (ως ορθής ή λανθασμένης), καθώς και συνοπτικών επεξηγήσεων, με σκοπό τον αναστοχασμό και την αναθεώρηση των λανθασμένων επιλογών.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Κατά την εκτέλεση του μαθησιακού αντικειμένου παρουσιάζονται εκφράσεις προοδευτικά αυξανόμενης πολυπλοκότητας. Οι μαθητές καλούνται να διακρίνουν τον τύπο δεδομένων κάθε έκφρασης, σύροντάς τη στην κατάλληλη λίστα. Χρωματική κωδικοποίηση υποδηλώνει την ορθότητα ή μη της κατηγοριοποίησης. Το μαθησιακό αντικείμενο παρέχει στους μαθητές δυνατότητες διερεύνησης της διαδικασίας, μέσω της εμφάνισης κατάλληλων μηνυμάτων.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/usersIcon.png)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 19
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/techIcon.png)
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
326.599 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10784
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/infoIcon.png)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
19/04/2019
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/taxonIcon.png)
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ Information & Communication Technologies (ICT)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ
> Προγραμματισμός υπολογιστών Computer programmingΠρογραμματισμός υπολογιστών
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/contributeIcon.png)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
επιστημονικός υπεύθυνος:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
παιδαγωγικός συντονιστής:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
σύλληψη:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
δημιουργία:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
δημιουργία πρωτότυπου έργου:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
συγγραφή σεναρίου:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
παιδαγωγικός σχεδιασμός:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος περιεχομένου:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος τεχνικού σχεδιασμού:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
εμπλουτισμός μεταδεδομένων: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/fundingIcon.png)
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/commentsIcon.png)
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/rateIcon.png)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator