Μικροπείραμα για την εισαγωγή αφενός στην έννοια των ισεμβαδικών σχημάτων και αφετέρου στον υπολογισμό του εμβαδού παραλληλογράμμου, μέσω πολλαπλών, δυναμικά αλληλοσυνδεόμενων, γεωμετρικών, εικονικών και συμβολικών αναπαραστάσεων. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να μετασχηματίσουν δυναμικά ένα παραλληλόγραμμο και να δημιουργήσουν ισεμβαδικά παραλληλόγραμμα. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να καταλήξουν οι μαθητές στον τύπο υπολογισμού του εμβαδού παραλληλογράμμων, μέσα από πειραματισμό, διερεύνηση και παρατήρηση. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).