Μικροπείραμα για την εισαγωγή στην έννοια της εύρεσης του εμβαδού τριγώνου, καθώς και στον υπολογισμό του εμβαδού του, με τη βοήθεια τύπου. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να μετασχηματίσουν δυναμικά τρίγωνα και να παρατηρήσουν πώς μεταβάλλεται η επιφάνειά τους, καθώς μεταβάλλεται το ύψος του τριγώνου. Παράλληλα, μέσω πολλαπλών αλληλοσυνδεόμενων γεωμετρικών αναπαραστάσεων, το εμβαδόν του τριγώνου συσχετίζεται με αυτό του παραλληλογράμμου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να οδηγηθούν οι μαθητές στον τύπο υπολογισμού του εμβαδού του τριγώνου, μέσα από πειραματισμό και παρατήρηση. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).