Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Συμπληρωνοντας αναλογιες με τη βοηθεια του «τειχους των κλασματων»
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Μικροπείραμα για τα κλάσματα. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να συμπληρώσουν τον τέταρτο όρο μιας αναλογίας, χρησιμοποιώντας αφενός το τείχος των κλασμάτων και αφετέρου τη δυνατότητα αλλαγής των διαμερίσεων των αριθμογραμμών, με τη βοήθεια δρομέων. Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται, επίσης, προκειμένου οι μαθητές να συμπληρώσουν και τους τέσσερις όρους της αναλογίας, βρίσκοντας ισοδύναμα κλάσματα, με τη βοήθεια της αναπαράστασης των κλασμάτων πάνω στην αριθμογραμμή. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
150.599 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/1933
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
09/03/2013
LAST UPGRADE DATE
31/05/2018
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Arithmetic ArithmeticArithmetic
> Fractions and Decimal Numbers Fractions and Decimal NumbersFractions and Decimal Numbers
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ], Ελένη Καλαϊτζίδου [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ], Ελένη Καλαϊτζίδου [ΙΤΥΕ]
instructional designer:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
educational validator:
Γιάννης Παπαδόπουλος [ΙΤΥΕ], Κώστας Γαβρίλης [ΙΤΥΕ], Μαρία Λάτση [ΙΤΥΕ]
technical validator:
Στέλιος Παπανδρέου [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Παναγιώτα Κυριάκου [ΙΤΥΕ], Χριστίνα Γκρέκα [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ], Στέλιος Παπανδρέου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Μαρία Λάτση [ΙΤΥΕ], Στέλιος Παπανδρέου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator