Μικροπείραμα για τη γεωμετρική ερμηνεία της ταυτότητας (α-β)² και την πρακτική εξάσκηση στην εφαρμογή της. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα, με τη βοήθεια ερωτήσεων και δυναμικού χειρισμού κατάλληλων σχημάτων, να ανακαλύψουν σταδιακά το αλγεβρικά ισοδύναμο ανάπτυγμα του τετραγώνου της διαφοράς δύο όρων, αλλά και να το αποδείξουν αλγεβρικά. Επίσης, το μικροπείραμα επιτρέπει στους μαθητές να εξασκηθούν στην εφαρμογή της ταυτότητας, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα ελέγχου της ορθότητας των απαντήσεών τους. Τo μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).