Μικροπείραμα με στόχο την εισαγωγή των μαθητών στον πολλαπλασιασμό κλασμάτων. Προκειμένου να υπολογιστεί το μέρος ενός μέρους ενός τετραγώνου, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να χωρίσουν το τετράγωνο οριζόντια και κατακόρυφα, με τη βοήθεια δρομέων. Ακόμη, το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να μετρήσουν τα κοινά μέρη των δύο διαμερίσεων, καθώς και τα συνολικά μέρη στα οποία χωρίστηκε το τετράγωνο. Το μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).