Μικροπείραμα για τη γεωμετρική απόδειξη της ταυτότητας (α-β)². Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να ανακαλύψουν το ανάπτυγμα του τετραγώνου της διαφοράς δύο όρων, μέσω δυναμικού χειρισμού κατάλληλων σχημάτων, αλλά και της αυτόματης κίνησής τους, για τον σχηματισμό της επιφάνειας ενός τετραγώνου πλευράς α-β. Το μαθησιακό αντικείμενο συμβάλλει, επίσης, στη σύνδεση γεωμετρικών και αλγεβρικών οντοτήτων. Ακόμη, μέσω της δυνατότητας αντικατάστασης των όρων της ταυτότητας με αλγεβρικές και αριθμητικές τιμές, αλλά και μέσω της δυναμικής μεταβολής τους, το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται, προκειμένου οι μαθητές να διαπιστώσουν πειραματικά την ισχύ της ταυτότητας σε κάθε περίπτωση. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).