Μικροπείραμα με στόχο την εύρεση της θέσης του άγνωστου κέντρου ενός κύκλου, μέσα από την κατασκευή της μεσοκαθέτου. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να προσδιορίσουν την άγνωστη θέση του κέντρου ενός νομίσματος, με τη βοήθεια των εργαλείων του μαθησιακού αντικειμένου. Με κατάλληλα βοηθητικά ερωτήματα, το μικροπείραμα οδηγεί τους μαθητές στην κατασκευή του κέντρου, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα ελέγχου της ορθότητας της κατασκευής τους. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).