Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Ανακλαση του φωτος σε καθρεφτη
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Μικροπείραμα με στόχο να αναδειχθεί η χρησιμότητα της συμμετρίας ως προς άξονα και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα, πέραν των Μαθηματικών. Με τη βοήθεια των εργαλείων του μαθησιακού αντικειμένου, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να διαπιστώσουν ότι οι ανακλώμενες ακτίνες μιας πηγής φωτός σε μια ευθεία που παριστάνει τον καθρέφτη διέρχονται από το ίδιο σημείο. Μάλιστα, μέσω της δυναμικής περιστροφής της πηγής φωτός, το μικροπείραμα προσφέρεται, προκειμένου οι μαθητές να παρατηρήσουν πως η διαπίστωσή τους αυτή ισχύει σε κάθε περίπτωση. Ακόμη, δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να εικάσουν για τη θέση του σημείου αυτού και να επιβεβαιώσουν την εικασία τους, μέσω του εργαλείου της συμμετρίας του μαθησιακού αντικειμένου. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
160.957 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/2077
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
09/03/2013
LAST UPGRADE DATE
31/05/2018
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Geometry GeometryGeometry
> Symmetry as to axis Symmetry as to axisSymmetry as to axis
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Στέφανος Κεΐσογλου [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Στέφανος Κεΐσογλου [ΙΤΥΕ]
instructional designer:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
educational validator:
Γιώργος Ψυχάρης [ΙΤΥΕ], Κώστας Γαβρίλης [ΙΤΥΕ], Στέφανος Κεΐσογλου [ΙΤΥΕ], Θανάσης Φουναριωτάκης [ΙΤΥΕ]
technical validator:
Στέλιος Παπανδρέου [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Χριστίνα Γκρέκα [ΙΤΥΕ], Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Αθανασία Σούφαρη [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Κώστας Γαβρίλης [ΙΤΥΕ], Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator