Μικροπείραμα για την εύρεση των αξόνων συμμετρίας του σχήματος που δημιουργούν δύο κύκλοι, ίσοι ή άνισοι. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να τοποθετήσουν διαισθητικά μια ευθεία που μεταβάλλεται δυναμικά, προκειμένου να πάρει τη θέση του άξονα συμμετρίας του σχήματος των δύο κύκλων. Μέσω της δυνατότητας εμφάνισης του συμμετρικού του σχήματος, το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται, προκειμένου οι μαθητές να επιβεβαιώσουν την ορθότητα των ενεργειών τους, να επαναλάβουν το πείραμα και να γενικεύσουν τις παρατηρήσεις τους, διατυπώνοντας κανόνες. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).