Μικροπείραμα για τον τρόπο κατασκευής της μεσοκαθέτου ευθύγραμμου τμήματος. Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του μαθησιακού αντικειμένου, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να κατασκευάσουν τη μεσοκάθετο ενός ευθύγραμμου τμήματος και να ελέγξουν τη σχέση της με το ευθύγραμμο τμήμα. Ακόμη, το αντικείμενο προσφέρεται, προκειμένου οι μαθητές να μεταβάλουν δυναμικά το ευθύγραμμο τμήμα και να διαπιστώσουν ότι η ευθεία που κατασκεύασαν διατηρεί τις ιδιότητές της σε κάθε περίπτωση. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).