Μικροπείραμα για τη συναρτησιακή σχέση που συνδέει τα αντιστρόφως ανάλογα ποσά, καθώς και για τη γραφική της παράσταση. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλουν δυναμικά τα δεδομένα του προβλήματος, να τα καταγράψουν σε έναν πίνακα τιμών και να τα αναπαραστήσουν στο σύστημα των αξόνων. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι να παρατηρήσουν οι μαθητές τις πολλαπλές αναπαραστάσεις των μεταβολών, να επαναλάβουν το πείραμα και να συσχετίσουν τα δεδομένα. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).