Μικροπείραμα για την ανάπτυξη δεξιότητας αναγνώρισης σχημάτων με άξονα συμμετρίας. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να συμπληρώσουν με δυναμικό τρόπο την εικόνα του δεξιού και, κατόπιν, του αριστερού τμήματος του προσώπου ενός αγοριού, βρίσκοντας το συμμετρικό της κάθε όψης ως προς ευθεία, με τη βοήθεια των εργαλείων του μικροπειράματος. Στη συνέχεια, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να συγκρίνουν τα αποτελέσματα των δύο κατασκευών τους και να κάνουν εικασίες για τη συμμετρικότητα ή μη του προσώπου. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).