Παζλ δώδεκα κομματιών με θέμα την Κρίση του βασιλιά Σολομώντα, όπως αποδίδεται σε έναν γαλλικό πίνακα ζωγραφικής (Nicolas Poussin, περ. 1649). Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με την εικονογραφία του βασιλιά Σολομώντα στη ζωγραφική του κλασικισμού. Ακόμη, το παζλ στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων παρατήρησης, καθώς και συνδυαστικών δεξιοτήτων, μέσα από τη σύνθεση των επιμέρους κομματιών. Να σημειωθεί, επίσης, ότι στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα είτε να εμφανίσουν την εικόνα ως υδατογράφημα, είτε να δουν το παζλ ολοκληρωμένο, είτε να επαναλάβουν τη δραστηριότητα.