Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Γραφικη παρασταση της ευθειας ε: 6x+2y=8-2λ
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Μικροπείραμα για την εξοικείωση των μαθητών με την έννοια της γραμμικής εξίσωσης. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να αναπαριστήσουν γραφικά την ευθεία 6x+2y=8-2λ, να αλλάξουν δυναμικά την παράμετρο λ, να παρατηρήσουν πώς μεταβάλλεται η γραφική παράσταση και να βρουν για ποια τιμή της η ευθεία διέρχεται από την αρχή των αξόνων. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).


METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
139.597 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/2259

LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
11/03/2013
LAST UPGRADE DATE
31/05/2018

LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Algebra AlgebraAlgebra
> The function y = ax+b The function y = ax+bThe function y = ax+b
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Στέλιος Παπανδρέου [ΙΤΥΕ], Μιχάλης Τζούμας [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Στέλιος Παπανδρέου [ΙΤΥΕ], Μιχάλης Τζούμας [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
educational validator: Γιώργος Ψυχάρης [ΙΤΥΕ], Κώστας Γαβρίλης [ΙΤΥΕ], Στέφανος Κεΐσογλου [ΙΤΥΕ], Θανάσης Φουναριωτάκης [ΙΤΥΕ]
technical validator: Στέλιος Παπανδρέου [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
adaptation: Χριστίνα Γκρέκα [ΙΤΥΕ], Παναγιώτα Κυριάκου [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Στέλιος Παπανδρέου [ΙΤΥΕ], Μιχάλης Τζούμας [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
educational validator: Γιώργος Ψυχάρης [ΙΤΥΕ], Κώστας Γαβρίλης [ΙΤΥΕ], Στέφανος Κεΐσογλου [ΙΤΥΕ], Θανάσης Φουναριωτάκης [ΙΤΥΕ]
technical validator: Στέλιος Παπανδρέου [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
adaptation: Χριστίνα Γκρέκα [ΙΤΥΕ], Παναγιώτα Κυριάκου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Δημήτρης Καστανιώτης [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Ειρήνη Κουλέτση [ΙΤΥΕ], Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ

LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator