Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές ως μέσο αυτοαξιολόγησης, προκειμένου να εξασκηθούν και να κατανοήσουν την ονοματολογία των ανόργανων ενώσεων. Η δραστηριότητα συμβάλλει, επίσης, στον εμπλουτισμό των γνώσεων των μαθητών, μέσω της δοκιμής και του λάθους. Εναλλακτικά, η δραστηριότητα μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό για εξάσκηση στη σχολική αίθουσα, με χρήση διαδραστικού πίνακα ή εποπτικού μέσου, ενδυναμώνοντας το ενδιαφέρον των μαθητών για μάθηση.